صرافی

اخبار به روز دلار ، صرافی ها و دنیای اقتصاد را با ما دنبال کنید. منبع تمامی اخبار این وبلاگ : https://parsehex.com

صرافی

اخبار به روز دلار ، صرافی ها و دنیای اقتصاد را با ما دنبال کنید. منبع تمامی اخبار این وبلاگ : https://parsehex.com

قیمت ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

قیمت ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

قیمت ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، صرافی‌ های بانک‌ ها هم‌ اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۹۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت های روز قبل ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام کرده‌ اند. این صرافی‌ ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان خریداری میکنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌ های بانک‌ ها، ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به آخرین قیمت های روز قبل ۳۹۰ تومان افزایش یافته است.

صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه بنام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه میکنند.

این صرافی‌ ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌ های مختلفی انجام میدهند.

در این روزها نرخ ارز ها و دلار بالا و پایین میشود و سایت های خبرگزاری ، خبر از ارزان شدن دلار میدهند که هنوز اثبات نشده است.

برای اطلاع از اخبار روز ارز و اطلاع از قیمت ها میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید تا از اخبار های روز ارز با خبر شوید. برای انجام خدمات صرافی میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

 

دلار ارزان می شود؟

دلار ارزان می شود؟ ، سیل در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۸ خسارات زیادی را به بخش‌های تولیدی، شهری و روستایی کشورمان وارد کرد و همین امر سبب شد تا دولت و بانک مرکزی قدم در راستای جبران خسارت‌های واردشده به مردم برآیند.

برای پرداخت تسهیلات و کمک به سیل‌زدگان، بانک مرکزی نمی‌تواند به تنهایی اقدام کند و حل این مشکلات نیازمند استفاده از منابع صندوق توسعه ملی است؛ موضوعی که با انتقاد برخی رسانه‌ها و کارشناسان روبرو شد.

اما او بار دیگر بر استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تاکید کرده و گفته است که نیاز به برداشت از منابع صندوق توسعه ملی، برای تأمین بخشی از خسارت‌های سیل، اجتناب‌ناپذیر است.

 فروش منابع ارزی صندوق توسعه ملی سبب افزایش عرضه ارز در بازار می‌شود، اما بانک مرکزی در این زمینه بر حفظ ثبات بازار تاکید دارد و منابع حاصل را صرف کنترل هدف‌مند نرخ و تنظیم عرضه و تقاضا خواهد کرد.

افزایش عرضه ارز در بازار می‌تواند سبب کاهش قیمت ارز شود، اما از صحبت‌های رئیس‌کل بانک مرکزی چنین استنباط می‌شود که این بانک حتی با وجود افزایش عرضه جلوی کاهش قیمت ناگهانی را خواهد گرفت و بیش از آنکه به دنبال کاهش قیمت ارز باشد، به دنبال حفظ ثبات بازار است.

با این حال باید دید در صورت نهایی شدن استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و فروش این منابع در بازار، واکنش بازار ارزبه این موضوع چه خواهد بود و با توجه به اشاره همتی به کنترل هدف‌مند نرخ ارز، ممکن است به تدریج کاهش نرخ ارز را در بازار شاهد باشیم.

برای اطلاعات بیشتر درمورد اخبار های روز ارز میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید تا از اخبار های روز مطلع شوید.

معاملات بیت کوین کلاهبرداری است !

بر اساس تحقیقات و پژوهش‌ های جدیدی که توسط کارشناسان فعال در حوزه فناوری و امنیت سایبری صورت گرفته است، میتوان نتیجه گرفت که تقریباً تمامی معاملات بیت کوین کلاهبرداری است.

این روز ها که بازار ارز های دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب‌سایت‌ ها، حساب‌ های کاربری و پلت فرم‌ های بسیاری برای استخراج بیت‌کوین یا بیت‌کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آن ها، به خرید و فروش و مبادلات تجاری کلان اقدام کنند.

از طرف دیگر، استقبال بی‌نظیر کاربران جهانی از ارز های رمز پایه فرصت خوبی را برای هکرها و مجرمان سایبری فراهم آورده است تا بتوانند با هک حساب‌ های کاربری آن ها و نفوذ به پلت‌ فرم صرافی‌ های ارز های دیجیتالی، از طریق حملات سایبری گسترده مبالغ هنگفتی را به سرقت ببرند.

بر اساس گزارش وب سایت engadget، این دسته از کارشناسان و متخصصان بر این باورند که بیت کوین و تمامی ارزهای مشابه آن، در واقع احساس کاذب معامله و جابجایی پولی و ارزی را به معامله گران و سرمایه گذاران میدهند به گونه‌ ای که در بالغ بر ۹۰ درصد مواقع، در واقع هیچ معامله و جابجایی پولی صورت نگرفته است و بدین ترتیب مجرمان قادر خواهند بود مبالغ هنگفتی را بدون هیچ دردسری به جیب بزنند و در محیط اینترنت مبتنی بر بلاک چین کلاه برداری کنند.

این کارشناسان که در Bitwise بعنوان یک سرویس مدیریت منابع فعالیت میکنند، به قصد تحت بررسی قرار دادن تمامی معاملاتی که بر اساس بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر صورت گرفته است، تحقیقات خود را آغاز کرده و انجام داده‌ اند.

افزایش بهای ارزهای دیجیتالی

افزایش بهای ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در سال‌ های اخیر موجب شده که هکرها و مجرمان سایبری بیشتری به سمت و سوی درآمد زایی از طریق نفوذ به حساب‌ های کاربری افراد در پلت‌فرم صرافی‌ های دیجیتال جذب شوند و بدین ترتیب درآمد های هنگفتی را از آن خود کنند.

به عبارت دیگر، در سال گذشته فقط ۲۶۶ میلیون دلار ارز دیجیتالی به سرقت رفته بود این در حالیست که این رقم در سال گذشته میلادی به حدود یک میلیارد دلار رسیده است که این عدد خود به تنهایی آغازی برای یک فاجعه در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت سایبری به شمار خواهد آمد.

برای مطلع از آخرین اخبار های روز صرافی و ارز میتوانید صرافی پارسه را دنبال کنید و از آخرین اخبار های روز مطلع شوید.

عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری متوقف شد

عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری متوقف شد ، دبیر ستاد تنظیم بازار اظهار کرد که :

گوشت قرمزی که (تا روز‌های گذشته) در بازار عرضه می‌شد با ارز ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد شده و قیمت آن ارزان بود، اما از این پس گوشت قرمز با ارز نیمایی به کشور وارد و توزیع می‌شود.

وی افزود: ایران خود تولیدکننده گوشت قرمز است و حدود ۹۰ درصد نیاز کشور را تولید و تنها ۱۰ درصد آن را وارد می‌کند و مشکلی برای تامین گوشت قرمز در کشور وجود ندارد.

تعداد دام ها در کشور زیاد است :

دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه تعداد دام تولیدی در کشور زیاد و وضعیت مراتع نیز برای چرای دام مناسب است ادامه داد: دامداران نیز دام خود را نگه داشته اند که پروار شود و وضعیت گوشت قرمز در کشور مناسب است و تنها ۱۰ درصد کسری مورد نیاز از خارج تامین میشود.

دبیر ستاد تنظیم بازار در پاسخ به اینکه آیا واردات گوشت قرمز توسط دولت و نظارت بر روند عرضه گوشت قرمز در بازار نیز منتفی شده است، گفت: در زمانی که گوشت قرمز با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد میشد تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد آن توسط شرکت پشیبانی امور دام وارد و مابقی توسط تجار و بازرگانان بخش خصوصی وارد میشد، اما دیگراز آن فضایی که گوشت به نصف قیمت عرضه و در فروشگاه‌ها صف ایجاد شود، فاصله گرفته ایم و عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت گوشت قرمز است.

وی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت قرمز شقه گوسفندی در بازار چقدر است، اظهار داشت: گوشت به وفور در بازار وجود دارد و قیمت آن در قصابی و توسط عرضه و تقاضا تعیین میشود و نحوه تعیین قیمت آن مانند سایر کالا‌ها نظیر چای و شیرینی است.

قبادی یادآورد شد که در یک مقطعی بازار گوشت قرمز به مشکل خورده بودو دولت به همین خاطر مداخله کرد، اما در شرایط فعلی بازار خود را تنظیم میکند؛ بنابراین گزارش، پیش از این قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری به قیمت ۳۷ هزار تومان به فروش میرسید و قیمت این محصول در بازار آزاد حدود ۸۵ تا ۱۰۰ هزار تومان بود. قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز تا سال ۹۶ در بازار (آزاد) حدود ۳۷ تا ۵۰ هزار تومان بود.

برای اطلاعات بیشتر درمورد اخبار های روز ارز میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید تا از اخبار های روز مطلع شوید.

قیمت دلار در شنبه ۱۷ فروردین

قیمت دلار در شنبه ۱۷ فروردین ، صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی پنج‌شنبه، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۵ هزار ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار ۱۰۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه ۱۷ فروردین ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۱۰ ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۴ هزار و ۷۶۱ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۱۳۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

با آغاز بکار بازار ارز در هفته دوم سال نو، نرخ فروش دلار سیر نزولی به خود گرفت و در خاتمه داد و ستد‌های روز پنجشنبه به ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.
قیمت دلار در شنبه ۱۷ فروردین ، قیمت دلار در بازار آزاد ۵۰ تومان کاهش یافت و ۱۳ هزار ۴۰۰ تومان قیمت خورد.

برای اطلاع از اخبار روز ارز و اطلاع از قیمت ها میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید تا از اخبار های روز ارز با خبر شوید. برای انجام خدمات صرافی میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.