صرافی

اخبار به روز دلار ، صرافی ها و دنیای اقتصاد را با ما دنبال کنید. منبع تمامی اخبار این وبلاگ : https://parsehex.com

صرافی

اخبار به روز دلار ، صرافی ها و دنیای اقتصاد را با ما دنبال کنید. منبع تمامی اخبار این وبلاگ : https://parsehex.com

راهکار ثبات قیمت کالاها در بازار

راهکار ثبات قیمت کالاها در بازار

راهکارثبات قیمت کالاها در بازار ، قیمت ارز همچنین جلوگیری از ایجاد تلاطم راهکار‌های اصلی رفع نابسامانی‌های موجود و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

وی با اشاره به راهکار‌های لازم برای حفظ ثبات قیمت‌ها، بیان کرد: باید نحوه واردات کالا‌های اساسی با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی و توزیع یارانه به اقشار ضعیف جامعه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین ساز و کار‌هایی مانند تعریف کارت رفاه، شناسایی اقشار ضعیف جامعه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب شبکه توزیع از اهمیت بسیار برخوردار است.

دوفوریت تامین کالا‌های اساسی

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: بهترین راهکار برای توزیع کالا‌های اساسی استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و ایجاد زیرساخت‌های انفورماتیک است تا بتوان از این طریق کالا‌ها را رهگیری کرد در حال حاضر باید تمام تلاش خود را به کاربریم تا ثبات بازار حفظ شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تهران روزانه ۳۰ تن گوشت قرمز مصرف می‌شود بنابراین توزیع ۲ درصد کالای احتکاری در این وضعیت تاثیر چندانی در ساماندهی بازار ندارد.

ذخیره سازی کالا‌های اساسی موردنیاز شب عید انجام شده است؟

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره کالا‌های اساسی موردنیاز شب عید، عنوان کرد: اگرچه اقداماتی برای تامین کالا‌های مورنیاز مردم در ماه پایانی سال انجام شده است، اما نیاز است امنیت و ثبات نسبی که در حال حاضر به بازار تزریق شده ادامه داشته باشد در غیر این صورت اگر بازار ارز بی‌ثبات شود کالای اساسی به هر میزان که برای شب عید تدارک دیده شود جوابگوی نیاز مردم نیست چراکه تقاضای مازاد و تورم روانی ایجاد خواهد شد.

برای اطلاع از خبر ارز و قیمت ارز های مختلف میتوانید صرافی پارسه را دنبال کنید تا از اخبار روز و قیمت کالاها نزدیک عید باخبر شوید و با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

منبع خبر : خبرگزاری دانشجو 

اصول بودجه بندی هزینه تبلیغات گوگلی

زمانی که برای اولین بار با مفهوم تبلیغات کلیکی و نحوه عملکرد آن آشنا میشوید، طبیعی است اولین سوالی که به ذهن میرسد این باشد که یک کلیک معمولی چقدر هزینه دارد؟

ودجه تبلیغات در گوگل، هیچ تفاوتی با دیگر بودجه های اختصاص یافته به قسمتهای مختلف تجارتتان ندارد.

شما باید قسمت عمده بودجه را برای هسته اصلی تبلیغات گوگلی انتخاب و مبلغ باقی مانده را برای ضرورت ذخیره فرمایید.

از روشهایی که برای بودجه بندی یک اکانت گوگل ادوردز میتوانید استفاده نمایید ، تقسیم بندی بودجه برای هر کمپین است.

هر کمپین گوگل ادوردز، تنظیمات مختص به خود را دارد. این ویژگی به شما اجازه میدهد که پارامتر های مختلف برای هر کمپین را به صورت مستقل از یکدیگر و در یک حساب کاربری واحد تنظیم نمایید.

هر کمپین باید بودجه روزانه اختصاصی داشته باشد. اگر شما چند کمپین تبلیغات گوگل را به صورت همزمان اجرا میکنید،

باید بدانید که اولویت کدام کمپین از دیگری بیشتر است. برای مثال، کمپینِ پرفروش ترین محصول تان بسیار مهم تر از کمپینی است که در آن به آموزش فناوریهای نوین تجارتتان میپردازید.

اگر در چنین شرایطی قرار دارید، بهتر است که بودجه بیشتری را به صورت روزانه به کمپین محصول تان اختصاص دهید.

به این ترتیب اگر به صورت همزمان چند کمپین تبلیغات گوگل را مدیریت میکنید، بهترین کار این است که بر اساس اولویتِ کمپینها، بودجه ای را برای هر کدام در نظر بگیرید.


اهوراوب به صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت و تبلیغات گوگلی فعالیت میکند.

اگر در زمینه تبلیغات در گوگل نیاز به مشاوره دارید یا نیاز به تبلیغات گوگلی برای ارتقا کسب و کار خود دارید ،  همین الان تلفن را برداشته و با شماره 09127900796 تماس بگیرید .

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید و خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید !

جدیدترین های رفت و برگشتی دلار

روز سه‌شنبه، قیمت دلار پس از دو کاهش متوالی، تغییر مسیر داد و به سوی مرز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی حرکت کرد.

در چهارمین روز هفته، شاخص ارزی ۲۳۰تومان افزایش را به ثبت رساند و به بهای ۱۱ هزار و ۴۸۰ تومان رسید.

افزایش بهای دلار، قیمت سکه را نیز تحریک کرد و این فلز گرانبها با ۵۵هزار تومان افزایش روی قیمت ۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان قرار گرفت.

به گفته فعالان، دیروز فروشنده چندانی در بازار وجود نداشت و برخی معامله‌گران با احتیاط خرید های خود را افزایش دادند.

از سوی دیگر، ارزش دلار در هرات افغانستان نه تنها به زیر مرز ۱۱ هزار تومانی نرفت،

بلکه در مسیر صعودی قرار گرفت و این موضوع موجب شد جسارت خریداران در بازار داخلی نیز بالا رود.

روز گذشته رشد نرخ حواله درهم دیگر متغیری بود که درافزایش قیمت دلار اثر داشت.

روند رفت و برگشتی قیمت در روز های اخیر نشان‌ دهنده تصورات تناقض‌ آمیزی است که در میان معامله‌گران نسبت به قیمت دلار و آینده آن شکل گرفته است؛

بر اساس این تصورات پارادوکسیک می‌ توان ۴ دسته از معامله‌گران را از هم تمییز داد.

دسته‌ ای از معامله‌گران تصور می‌ کنند بازارساز به دنبال تثبیت قیمت‌ هاست؛ حال آنکه گروه دیگری باور دارند، بازارساز بیشتر از تثبیت به دنبال افزایش پلکانی قیمت‌ هاست.

دسته سوم، معامله‌گرانی هستند که معتقدند فارغ از استراتژی بازارساز، دلار در حال سوخت‌گیری برای حرکت به سوی سطوح بالاتر است.

دسته چهارم معامله‌گران باور دارند، نباید در شرایط فعلی در بازار ارز اقدام به خرید و فروش کرد.

از نظر آن ها، شرایط بازار به اندازه‌ ای پیچیده است که هر اتفاقی می‌ تواند زمینه‌ ساز حرکت قیمت‌ ها در مسیر صعودی یا نزولی شود.

این در حالی است که از نظر آن ها، در صورت ادامه شرایط فعلی، تثبیت قیمت‌ ها دور از ذهن نیست.

جدیدترین های رفت و برگشتی دلار : کاهش دلار پس از تثبیت اولیه قیمت

دسته اول که اعتقاد به تثبیت قیمت‌ ها دارند، بیشتر به روند بازار در دو ماه اخیر اشاره می‌ کنند.

از نظر آن ها، رفتار بازارساز در دو ماه اخیر نشان می‌ دهد که در ابتدا به دنبال تثبیت قیمت‌ هاست.

و پس از آن کاهش پلکانی قیمت بدون آنکه جو خاصی در بازار ایجاد کند، در دستور کار است.

بازارساز برای اینکه قیمت را از کانال ۱۴ هزار تومانی پایین بیاورد، در ابتدا سعی کرد نرخ را در یک دامنه خاص تثبیت کند و پس از آن، رویه کاهشی قیمت را به آرامی پی گرفت.

پس از اینکه دلار به کانال ۱۲ هزار تومانی رفت، بازارساز اجازه نداد قیمت به بالای آن سطح بازگردد.

در کنار آن سیاست تثبیت در کنار کاهش تدریجی را در پی گرفت تا قیمت حتی در مقاطعی به زیر مرز ۱۰ هزار تومانی رفت.

جدیدترین های رفت و برگشتی دلار : افزایش پلکانی دلار

دسته دوم معامله‌گران باور دارند، بازارساز از اوایل دی ماه سیاست خود را به تدریج تغییر داده است.

از نظر آنها، به‌عنوان مثال، پس از اینکه قیمت دلار در ابتدای هفته به آستانه مرز ۱۲ هزار تومانی رفت،

بازارساز در برابر افزایش بیشتر قیمت مقاومت کرد، ولی همزمان تلاش زیادی نکرد که قیمت را به کانال ۱۰ هزار تومانی بازگرداند.

دیروز نیز صرافی‌ های منتخب بازارساز همسو با افزایش قیمت دلار در کف بازار، قیمت خود را بالا آوردند.

روز دوشنبه نیز صرافی‌ های منتخب تنها در انتهای روز قیمت۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان را بر تابلوی خود ثبت کردند که زیر مرز ۱۱ هزار تومانی بود.

از نظر آن ها، بازارساز برای مقابله با حملات احتمالی سفته‌بازانه انتهای سال تصمیم گرفته است به آرامی کمی قیمت دلار را بالا بیاورد تا مانع از اثرگذاری زیاد نوسان‌گیران در بازار شود.

به باور آنها، بازارساز باور دارد، اثرگذاری سفته‌بازان در قیمت‌ های بالاتر کمتر خواهد بود، خصوصا آنکه بازارساز بتواند با کاهش غیرمنتظره قیمت‌ ها توان آن ها را برای نوسان‌گیری پایین بیاورد.

از نظر این دسته، یکی از دلایلی که بازار را در برابر نوسانات شدید در دو ماه گذشته ایمن کرد،

آن بود که بسیاری از نوسان‌گیران، دلارهای بالاخرید داشتند و در نتیجه ریال کافی برای خرید ارز در قیمت‌ های پایین‌تر در دست آن ها نبود.

در این شرایط، اگر بازارساز یک بار دیگر بتواند در قیمت‌ های بالاتر نوسان‌گیران را با فروش ارز پرکند، آن ها نمی‌ توانند در قیمت‌ های پایین‌تر بازار را هدف قرار دهند.

قیمت خرید دلار به تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

قیمت خرید دلار در بانک‌ها امروز ۹۷/۱۰/۲۴| دلار وارد کانال ۱۰ هزاری شد

بعد از شتاب ریزش قیمت ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می کنند. دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۶۸ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۶۶ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار در بانک ها نسبت به دیروز ۵۴۵ تومان، قیمت خرید یورو ۶۲۰ تومان و قیمت خرید پوند ۷۱۲ تومان کاهش یافته است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا مدتی عموما رو به افزایش بود؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود یک ماه قبل بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ارز و سکه کافیست با سایت صرافی پارسه در ارتباط باشید و همچین برای انجام خدمات صرافی از جمله حواله ارز ، تبادل ارز و .. میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

منیع خبر : تسنیم

خرید و فروش ارز با اجاره کارت ملی

خرید و فروش ارز با اجاره کارت ملی و توضیحات آن

پیش‌ تر برخی از فعالان عنوان کرده بودند که بسیاری از نوسان گیران برای خرید و فروش ارز از کارت‌ های ملی افراد دیگر استفاده کرده و در ازای آن مبلغی را به آن‌ ها پرداخت می‌ کردند، موضوعی که یکی از عوامل عدم شفافیت در معاملات بازار بود.
 
در همین ارتباط، دادستان تهران عنوان کرده است: حداقل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار با استفاده از کارت‌ های ملی اجاره‌ ای افراد در بازار آزاد فروخته شد.
 

خرید و فروش ارز با اجاره کارت ملی و سواستفاده های صورت گرفته

 
به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در نشست مشترک دادستانی تهران و مسئولان اتاق بازرگانی با تشریح نحوه سوء‌استفاده از مدارک هویتی و تجاری در وقوع فساد های کلان اقتصادی در چند محور با توجه به نتایج حاصل از پرونده‌ های اخیر، ‌اظهار کرد: بررسی پرونده‌ های متشکله در شش ماهه اخیر نشان می‌ دهد که مفسدان اقتصادی از مدارکی که بنوعی هویت افراد را نشان می‌ دهد، سوء‌استفاده کرده و از این مدارک به عنوان بستری برای اقدامات مجرمانه استفاده کرده‌ اند.
 
وی به سواستفاده متهمان اقتصادی از کارت‌ های‌ حساب‌ های بانکی به‌ عنوان اولین مصداق اشاره کرد و افزود: برخی متهمان پرونده‌ های ارزی که اخیرا در شعب ویژه دادسرا و دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفتند، اعتراف کرده‌ اند که به ازای پرداخت وجه ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان، ‌از کارت‌ های حساب بانکی دیگران استفاده می‌ کردند و حساب‌ های بانکی بنام صرافی یا وارد‌کننده کالا نبوده بلکه بنام افرادی است که در فساد اقتصادی نقش چندانی ندارند.
 
دادستان تهران ادامه داد: اگرچه کارت بانکی مدرک هویتی محض نیست، ولی می‌ تواند برای شکل‌گیری فساد استفاده شود، در این رابطه تعدادی از دلالان و صرافان که از کارت‌ های بانکی دیگران سوء‌استفاده می‌ کردند دستگیر شده و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌ اند.
 
وی در مورد سوء‌استفاده از کارت‌ های ملی اجاره‌ ای گفت: در پرونده‌ ای که پلیس در رابطه با خرید و فروش ارز های دولتی تشکیل داد، حداقل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار با استفاده از کارت‌ های ملی افراد در بازار آزاد فروخته شد بدون اینکه نقش صرافی ها و عوامل اصلی در سامانه‌ های مرتبط با خرید و فروش ارز ثبت و ضبط شود.
 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد