صرافی

اخبار به روز دلار ، صرافی ها و دنیای اقتصاد را با ما دنبال کنید. منبع تمامی اخبار این وبلاگ : https://parsehex.com

صرافی

اخبار به روز دلار ، صرافی ها و دنیای اقتصاد را با ما دنبال کنید. منبع تمامی اخبار این وبلاگ : https://parsehex.com

آیا بازار ارز و طلا آرام می شود؟

آیا بازار ارز و طلا آرام می شود؟

آیا بازار ارز و طلا آرام می شود؟، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده بزودی حباب نرخ ارز کاهش یافته و بازارهای موازی آن از جمله طلا، مسکن و همچنین خودرو به ثباتی نسبی خواهند رسید.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه نوسانات اخیر بازار ارز به علت تقاضاهای خرید ارز برای برخی سفرهای خارجی ایجاد شده است، افزود: خوشبختانه بانک مرکزی با سیاست گذاری‌های به موقع توانسته دلالی در این بازار را به حداقل خود برسد.

آیا بازار ارز و طلا آرام می شود؟، وی با بیان اینکه دولت باید برای ترکیدن حباب ارز راهکار بلندمدت ارایه کند، حباب نرخ ارز بازارهای موازی آن را درگیر تلاطم بسیاری کرده به گونه ای که در حال حاضر نرخ ها بیش از تورم نیز دیده می شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه قیمت های نجومی مسکن در ماه های اخیر نتیجه دلالی و همچنین حباب ارز و طلا است، گفت: دولت باید برای سرو سامان دادن به بازار ابتدا دلالی ها را متوقف کرده پس از آن با برنامه مداری سعی در کنترل قیمت با اولویت ترکاندن حباب نرخ ها کند.

همچنین با انتقاد ورود مردم به بازار طلا و ارز برای سرمایه گذاری که آیا بازار ارز و طلا آرام می شود؟ ، افزود: متاسفانه تقاضاهای کاذب بازار را ملتهب کرده که عامل اصلی این موضوع نیز بی برنامه بودن دولت در فعال کردن بخش تولید و صنعت است، زیرا مردم اطلاعی از امکانات سرمایه گذاری ندارند.

با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار نیازمند هم فکری و حتی تشکیل کمیته ای از تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های تخصصی مجلس و حتی نخبگان است،رها کردن بازار سپردن سکان به دلالان بوده که نتیجه آن از بین رفتن قشر ضعیف جامعه است.

منبع : خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.